[O1] Kombi - Wymiana dwumasy i sprzęgła

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • CZUCZU1
    Classic
    • 2014
    • 29

Ok my będziemy o 14 ale u baca10,
  • nevets
    Classic
    • 2012
    • 3

Witajcie,
    szukam fachowca w Poznaniu do wymiany koła dwumasowego ze sprzęgłem. Skoda Octavia I Combi SLX (1U5), 1.9 tdi, 81 kW, 110 KM, 2000 r., AHF.
    Auto ma przejechane 520 tys. km, koło jeden raz było już wymieniane, jednak przez pierwszego właściciela - nie wiem gdzie i jaka dwumasa jest aktualnie zamontowana. Szukam porządnego warsztatu w Poznaniu, który zajmie się dobrze autem i nie skasuje mnie jak za zboże. Możecie kogoś polecić?

Ewentualnie będę wdzięczny za namiary na sklep, gdzie mogę sam nabyć taką dwumasę. Szukałem w internecie jednak ze względu na fakt iż jestem laikiem nazwy firm mi nic nie mówią i sugeruję się tylko ceną, co nie zawsze idzie w parze z jakością. Możecie polecić jakieś solidne marki i ew. sklepy, gdzie mógłbym nabyć w/w części?

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam!

Damian

Komentarz

• Tony065
      RS
      • 2009
      • 2487
      • Octavia I (1U2)
      • ARX 1.8 20VT 150 KM

nevets, części poszukaj w dziale ogłoszeń komercyjnych, sprzedawcy są sprawdzeni, można im ufać, ceny są dobre. a warsztat/mechanika polecą zapewne koledzy z klubu, jak tylko pojawisz się na spocie OCP Poznań lub napiszesz w ich temacie.
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

Komentarz

• Wojtas_Poznań
        RS
        • 2010
        • 2822

a nie wiem czy przypadkiem rufus123 nie działał coś ostatnio z dwumasą :idea:
        napisz do Niego, może poleci konkretny warsztat

Zamieszczone przez Tony065
        jak tylko pojawisz się na spocie OCP Poznań
        no tak tak obowiązkowo :diabelski_usmiech
        SPOT Poznań:
        .....
        ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY

Error 503 Wojtas Unavailable :P

Komentarz

• rufus123
          Rider